پرسشنامه بودجه بندی بر مبنای صفر Zbb

پرسشنامه بودجه بندی بر مبنای صفر Zbb

دانلود پرسشنامه استاندارد در مورد بودجه بندی بر مبنای صفر Zbb همراه با فایل خام spss پرسشنامه

پرسشنامه استاندارد بودجه بندی بر مبنای صفر Zbb
پرسشنامه استاندارد بودجه بندی بر مبنای صفر   شامل ۸گویه و هدف آن بررسی استراتژی های بودجه بندی برای تخصیص منابع می باشد .

تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه
همانطوری که از نام آن مشخص است از یک نقطه «نقطه صفر» شروع می شود.تکنیک های بودجه بندی عادی از سطوح هزینه های سال های قبل بعنوان پایه ای برای تهیه بودجه سال جاری استفاده می نماید. وفرض می شود که سطح فعلی را نمی توان کم کرد چون حداقل پذیرفته و عمل شده و لذا فقط می توان آن را اضافه کرد.این روش غیر کارایی های سال گذشته را به سال جاری می کشد زیرا ما آخرین سال را به عنوان راهنما قرار داده و تصمیم گرفته می شود  چه باید در سال جاری انجام پذیرد موقعیکه آن عملکرد سال گذشته  بوده است(منبع داخل فایل)‌.

مقیاس  پرسشنامه
این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (کاملا مخالفم،۱؛ مخالفم،۲؛ نه موافقم نه مخالف،۳؛موافقم،۴؛ کاملا موافقم؛۵) می­باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی  اینکه ابزار اندازه­گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.
پایایی این پرسشنامه توسط (منبع داخل فایل) با آزمون آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار  بالای spss  بدست آمده است که به طبق زیر می باشد.
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: ورد آفیس
منبع: دارد
تعریف مفهومی: دارد
فایل خام spss پرسشنامه: دارد(به راحتی می توانید داده ها را وارد spss کنید)
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 5

فرمت فایل: WORD