پرسشنامه میزان بی ثباتی ازدواج (احتمال طلاق)

پرسشنامه میزان بی ثباتی ازدواج (احتمال طلاق)

دانلود پرسشنامه استاندارد در مورد میزان بی ثباتی ازدواج (احتمال طلاق) شامل پرسشنامه استاندارد امتیازبندی تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه

این آزمون را می توان برای هدف های مختلف به کار برد. مثلا، می توان دختران را با پسران، زنان را با مردان، جوانان را با سالمندان، افراد موفق را با افراد ناموفق، هنرمندان را با غیرهنرمندان، ورزشکاران را با افراد عادی و…. از نظر اشتیاق به برقراری ارتباط مقایسه کرد.

روایی و پایایی
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد.معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفای کرونباخ از صفر (۰) به معنای عدم پایداری، تا مثبت یک (۱+) به معنای پایائی کامل قرار می گیرد و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیکتر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر می شود.مقصود از روایی یک آزمون یا پرسشنامه، آن خصیصه یا ویژگی ابزار گرد اوری اطلاعات است که مقولاتی را که برای آنها در نظر گرفته شده است تعیین کند.

روایی و پایایی : دارد (ایرانی)
شیوه نمره گذاری و تفسیر تنایج: دارد
تعداد سوال: ۱۴
فرمت فایل: ورد آفیس word
تعداد صفحات: ۳
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 3

فرمت فایل: WORD