پرسشنامه تبلیغات تلویزیونی

پرسشنامه تبلیغات تلویزیونی

دانلود پرسشنامه استاندارد باورپذیری تبلیغات تلویزیونی بلترامینال

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه باورپذیری تبلیغات تلویزیونی توسط  بلترامینال در سال ۱۹۸۲ ساخته شده است که از ۱۰ گویه تشکیل شده است که به منظور سنجش باورپذیری تبلیغات از نظر مصرف کنندگان بکار می رود.نمره گذاری تمامی سوالات پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۵ نقطه ای می باشد.
تبلیغات تلویزیونی دارای وجوه مثبت و منفی بسیاری است .از یک سو نیازهای غیرضروری و کاذب را پدید می آورد و از سوی دیگر باعث بالارفتن سطح آگاهی ها شده و دانستنیهای افراد را در ارتباط با کالاها و خدمات جدید افزایش دهد.بنابراین به اقتضاء کارکردهای مثبت و منفی آگهیهای تلویزیون می توان آنها را مثمرثمر دانسته و از وسایل ارتقاء تولید و یا مخرب و مروج مصرف گرایی کاذب تلقی کرد.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.
روایی و پایایی این پرسشنامه ذکر شده است.

پایایی و روایی: دارد (خارجی )
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
تعریف مفهومی و عملیاتی: دارد
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 6

فرمت فایل: WORD