پرسشنامه احساسات استاندارد شده در تبلیغات هولبروک و بترا

پرسشنامه احساسات استاندارد شده در تبلیغات هولبروک و بترا

دانلود پرسشنامه استاندارد احساسات استاندارد شده در تبلیغات هولبروک و بترا

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه احساسات استاندارد شده در تبلیغات توسط Holbrook و Betra (1987) ساخته شده است که از ۲۷ گویه و ۹ خرده مقیاس ایمان (۳ سوال)، مهربانی (۳ سوال)، قدردانی (۳ سوال)، علاقه (۳ سوال)، فعال (۳ سوال)، شادخویی (۳ سوال)، ناراحتی (۳ سوال)، ترس (۳ سوال) و بدبین (۳ سوال) تشکیل شده است که به منظور بررسی تأثیر ویژگی های اجزاء غیر کلامی تبلیغات بر رفتار مصرف کننده بکار می رود.

روایی و پایایی پرسشنامه

این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است).اما Holbrook (1987) روایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ بالای ۹۳ ذکر کرده است.

پایایی و روایی: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۵
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 5

فرمت فایل: WORD