پرسشنامه ضریب عاطفی در تبلیغات ولز

پرسشنامه ضریب عاطفی در تبلیغات ولز

دانلود پرسشنامه استاندارد ضریب عاطفی در تبلیغات ولز

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه ضریب عاطفی در تبلیغات توسط Wells در سال ۱۹۶۴ ساخته شده است که از ۱۲ گویه و ۲ خرده مقیاس شاخص های مثبت (۶ سوال) و شاخص های منفی (۶ سوال) تشکیل شده است که به منظور اندازه گیری واکنش های کلی افراد به تبلیغات بکار می رود.نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۵ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «کاملاً مخالفم»، «مخالفم»، «نظری ندارم»، «موافقم» و «کاملاً موافقم» به ترتیب امتیازات ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ در نظر گرفته می شود.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.
روایی و پایایی این پرسشنامه در پژوهش ولز ذکر شده است.

پایایی و روایی: دارد (خارجی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
مولفه : دارد(سوالات مربوط به هر مولفه مشخص است)
تعریف مفهومی و عملیاتی: دارد
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 6

فرمت فایل: WORD