پرسشنامه تحلیل رفتگی شغلی

پرسشنامه تحلیل رفتگی شغلی

دانلود پرسشنامه استاندارد تحلیل رفتگی کارکنان خدماتی سینگ و همکاران

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه تحلیل رفتگی کارکنان خدماتی توسط Singh، Goolsby و Rhoads در سال ۱۹۹۴ ساخته شده است که از ۲۴ گویه و ۳ خرده مقیاس زوال شخصیت (۸ سوال)، کاهش دستاوردهای شخصی (۸ سوال) و خستگی عاطفی (۸ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش میزان تحلیل رفتگی کارکنان خدماتی بکار می رود.
واژه ی تحلیل رفتگی نخستین بار توسط هربرت فرودن برگر در سال (۱۹۷۴) میلادی برای توصیف نوع ویژه ای از فرسودگی شغلی به کار گرفته شد. وی از این اصطلاح برای شرح حالات تخلیه شدن احساسی تدریجی، از دست دادن انگیزه و تعهد کاهش یافته در کارکنان داوطلب جوانی که با تعهد بالا در یک کلینیک درمانی کار می کردند استفاده کرد. در سال (۱۹۷۶) میلادی مسلش پس از مدت ها گوش کردن به مسائل کارکنان خدمات اجتماعی به پدیده بی تفاوتی و بی توجهی احساسی نسبت به ارباب رجوع اشاره کرد.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.
روایی و پایایی این پرسشنامه در پژوهش سینگ ذکر شده است.

پایایی و روایی: دارد (خارجی )
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
مولفه : دارد(سوالات مربوط به هر مولفه مشخص است)
تعریف مفهومی و عملیاتی: دارد
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۷
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 7

فرمت فایل: WORD