دانلود پرسشنامه استاندارد تشابه برند مانسی
معرفی پرسشنامه
پرسشنامه تشابه برند توسط Muncy در سال ۱۹۹۶ ساخته شده است که از ۵ گویه تشکیل شده است که به منظور ارزیابی ادراک مصرف کننده از پایین بودن تفاوت بین برندهای مختلف در یک طبقه از محصول بکار می رود. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۵ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «کاملاً مخالفم»، «مخالفم»، «نظری ندارم»، «موافقم» و «کاملاً موافقم» به ترتیب امتیازات ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ در نظر گرفته می شود.
روایی و پایایی پرسشنامه
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه میگیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست میدهد.
روایی و پایایی این پرسشنامه در پژوهش مانسی ذکر شده است.
پایایی و روایی: دارد (خارجی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۵
منبع: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است