پرسشنامه تصویر بانکداری اینترنتی

پرسشنامه تصویر بانکداری اینترنتی

دانلود پرسشنامه استاندارد تصویر بانکداری اینترنتی

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه تصویر بانکداری اینترنتی توسط Flavian،  Torres و Guinaliu  در سال ۲۰۰۴  ساخته شده است که از ۲۱ گویه ۵ خرده مقیاس دسترسی به خدمات (۵ سوال)، خدمات ارائه شده (۵ سوال)، ارتباط شخصی (۵ سوال)، امنیت (۳ سوال) و شهرت (۳ سوال) تشکیل شده است و بمنظور سنجش تصویر بانکداری اینترنتی بکار می رود.بانکداری الکترونیکی به معنای یکپارچه سازی بهینه کلیه فعالیت های یک بانک از طریق به کارگیری فن آوری نوین اطلاعات مبتنی بر فرآیندهای بانکی ، منطبق بر ساختار سازمانی بانک هاست که امکان ارائه خدمات مورد نیاز مشتریان را فراهم می کند. بانکداری الکترونیکی را می توان به عنوان فراهم آورنده امکاناتی برای مشتریان که بدون نیاز به حضور فیزیکی در بانک و با استفاده از واسطه های ایمن بتوانند به خدمات بانکی دسترسی یایند، تعریف کرد

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.
روایی و پایایی این پرسشنامه با توجه به منبع (خارجی) به دست آمده است.

مقیاس پرسشنامه :
نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۵ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «خیلی کم»، «کم»، «تاحدودی»، «زیاد» و «خیلی زیاد» به ترتیب امتیازات ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ در نظر گرفته می شود.

روایی و پایایی: دارد (خارجی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
مولفه : دارد (سوالات مربوط به هر مولفه مشخص است)
مدل : دارد
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۷
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 7

فرمت فایل: WORD