دانلود پرسشنامه استاندارد تصویر برند رحیم نیا و فاطمی ۱۳۹۱
معرفی پرسشنامه
پرسشنامه تصویر برند رحیم نیا و فاطمی ۱۳۹۱دارای ۸ گویه میباشد.
هدف بازاریابی،آفریدن یک تصویر از برند و یا دادن رنگ و بویی به آن است تا مردم را جذب کند. مصرف کنندگان باید تصویر روشنی دربارهی خصوصیات برند در ذهن خود داشته باشند. این خصوصیات میتواند شامل کیفیت،سرعت، قیمت پایین، قیمت بالا و تنوع باشد. تصویر، در واقع ترکیب کلی از همهی آن چیزهایی است که مصرف کنندگان فکر میکنند درباره شرکت، محصول، و برند شما میدانند.
روایی و پایایی پرسشنامه
به منظور سنجش پایایی ابزار تحقیق از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است. این کمیت بین صفر و یک تغییر می کند، ضریب پایایی صفر، معرف عدم پایایی و ضریب پایایی یک، معرف پایایی کامل است. مقادیر بالای ۷/۰ برای آلفای کرونباخ مطلوب است (منبع داخل فایل. در تحقیق حاضر ضریب آلفای کرونباخ کل پرسشنامه برابر ۸۷۲/۰ بوده، که حاکی از پایایی خوب ابزار اندازه گیری است…
پایایی و روایی: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۷
منبع: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است