پرسشنامه تعارض بین شغل – خانواده و خانواده – شغل

پرسشنامه تعارض بین شغل – خانواده و خانواده – شغل

دانلود پرسشنامه تعارض بین شغل – خانواده و خانواده – شغل شامل پرسشنامه استاندارد،مولفه،امتیازبندی،تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه تعارض بین شغل – خانواده و خانواده – شغل توسط Netemeyer، Boles و McMurrian در سال ۱۹۹۶ساخته شده است که از ۱۰ گویه و ۲ خرده مقیاس شغل – خانواده (۵ سوال) و خانواده – شغل (۵ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش میزان تعارض بین شغل و خانواده و بالعکس بکار می رود.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد.معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفای کرونباخ از صفر (۰) به معنای عدم پایداری، تا مثبت یک (۱+) به معنای پایائی کامل قرار می گیرد و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیکتر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر می شود.مقصود از روایی یک آزمون یا پرسشنامه، آن خصیصه یا ویژگی ابزار گرد اوری اطلاعات است که مقولاتی را که برای آنها در نظر گرفته شده است تعیین کند.این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است).اما نویسنده روایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ  مطلوب و بالای ۸۰ ذکر کرده است.
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد (خارجی)
نوع فایل: word
تعریف مفهومی و عملیاتی: دارد
مولفه: دارد( سوالات مربوط به هر مولفه مشخص است)
تعداد صفحات: ۵
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 5

فرمت فایل: WORD