پرسشنامه استاندارد تعارض زناشویی

پرسشنامه استاندارد تعارض زناشویی

پرسشنامه تعارض زناشویی توسط براتی و ثنایی 1375 ساخته شده است و دارای 42 سوال است. بیشترین نمره­ی کل پرسشنامه 210 و کمترین نمره 42 است. این پرسشنامه تعارض زوج‌ها را در هفت زمینه می‌سنجد و شدت تعارض زناشویی را برآورد می‌کند.

روایی و پایایی پرسشنامه
پایایی کل این پرسشنامه توسط براتی و ثنایی (۱۳۷۹) برابر با ۵۲/۰، توسط دهقان (۱۳۸۰) برابر با ۷۲/۰ ،. و توسط فرح بخش (۱۳۸۴) برابر با ۶۹/۰ به دست آمد (منبع داخل فایل) . پایایی و روایی این پرسشنامه را در شهر اصفهان محاسبه و آلفای کرونباخ برای کل آزمون ۶۹/۰ بدست آوردند. آلفای کرونباخ در پژوهش (منبع داخل فایل) که در یک نمونه ۴۰ نفری انجام شد. ۷۳/۰ و ضریب پایایی خرده مقیاسها از ۶۱/۰ تا ۸۴/۰ بدست آمد.

روایی و پایایی : دارد
ابعاد (مولفه): دارد (شماره سوالات مربوط به هر مولفه مشخص نشده است )
نوع فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۹
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

توضیحات اضافی
شناسایی تعارضات همسران در زندگی مشترک متاسفانه برخی افراد. سر هر موضوع و یا اتفاقی که از طرف فرد مقابلشان صورت می گیرد. پیش‌داوری و یا قضاوت زود هنگام می‌کنند که در زندگی آنها تاثیر منفی می‌گذارد. حل تعارضات زناشویی یکی از آرزوهای مشاوران خانواده است. اگر بپذیریم که هیچ زندگی مشترکی بدون تعارضات قابل تصور نیست. آن گاه می توانیم خود را از فشار چرایی به وجود آمدن مشکل برهانیم و در عوض به حل آن فکر کنیم. همه ما در زندگی کم و بیش شاهد مشاجره بین پدر و مادر بوده ایم. و یا خود به عنوان والدین گاهی با همسرمان مشاجره کرده ایم.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 9

فرمت فایل: WORD