مقیاس تمایل به برند غیر انتفاعی ایواینق و ناپولی (NBO)

مقیاس تمایل به برند غیر انتفاعی ایواینق و ناپولی (NBO)

دانلود پرسشنامه استاندارد مقیاس تمایل به برند غیر انتفاعی ایواینق و ناپولی (NBO) شامل پرسشنامه استاندارد مولفه امتیازبندی تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه

معرفی پرسشنامه

مقیاس تمایل به برند غیر انتفاعی (NBO) توسط Ewing و Napoli در سال ۲۰۰۵ ساخته شده است که از ۱۲ گویه و ۳ خرده مقیاس تعامل (۵ سوال)، هماهنگی (۵ سوال) و تأثیرگذاری (۲ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش میزان موفقیت یک سازمان غیر انتفاعی در فرآیند برندسازی بکار می رود.نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۵ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «بسیار کم»، «کم»، «متوسط»، «زیاد» و «بسیار زیاد» به ترتیب امتیازات ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ در نظر گرفته می شود.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد.معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفای کرونباخ از صفر (۰) به معنای عدم پایداری، تا مثبت یک (۱+) به معنای پایائی کامل قرار می گیرد و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیکتر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر می شود.مقصود از روایی یک آزمون یا پرسشنامه، آن خصیصه یا ویژگی ابزار گرد اوری اطلاعات است که مقولاتی را که برای آنها در نظر گرفته شده است تعیین کند.این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است).اما ewting روایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ مطلوب ذکر کرده است. (توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد (خارجی)
نوع فایل: word)
مولفه : دارد ( سوال مربوط به هر مولفه مشخص است)
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 4

فرمت فایل: WORD