پرسشنامه تمایل به ترک خدمت

پرسشنامه تمایل به ترک خدمت

تمایل به ترک خدمت

پرسشنامه استاندارد آماده مدیریت میل و تمایل به ترک خدمت
معرفی پرسشنامه اول
این پرسشنامه یک پرسشنامه استاندارد و فقط حاوی ۳ سه سوال میباشد و با همین سه سوال اعتبار یابی شده است که از تحقیق کیم و لیونگ (۲۰۰۷) گرفته شده است. پایایی و روایی این پرسشنامه در تحقیقات مختلف به اثبات رسیده است.

معرفی پرسشنامه دوم

این پرسشنامه دارای ۱۵ سوال است و هدف کلی آن بررسی میزان تمایل به ترک خدمت از سه بعد اجتماعی، فردی و محیطی در افراد مختلف می باشد. این پرسشنامه به صورت محقق ساخته و با استفاده از برخی منابع علمی از قبیل کیم و همکاران (۲۰۰۷) طراحی گردیده است.

روایی و پایایی پرسشنامه

در پایان نامه (منبع داخل فایل) جهت روایی صوری پرسشنامه و صحت و سقم سئوالات، پرسشنامه در بین تعدادی از دانشجویان توزیع شد و پس از اطمینان از نتایج بدست آمده، پرسشنامه در نمونه آماری توزیع شد.

همچنین پایائی پرسشنامه یا قابلیت اعتماد آن با استفاده از روش اندازه­گیری آلفای کرونباخ محاسبه شد. معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفای کرونباخ از صفر (۰) به معنای عدم پایداری، تا مثبت یک (۱+) به معنای پایائی کامل قرار می­گیرد و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیکتر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر می­شود. آلفای کرونباخ برای پرسشنامه تمایل ترک خدمت برابر با ۸۲/۰ می باشد.

مشخصات پرسشنامه

روایی و پایایی : دارد
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
هدف: بررسی میزان تمایل به ترک خدمت در افراد
تعداد کوپه ها : پرسشنامه اول ۳ و پرسشنامه دوم ۱۵ سوالی می باشد
نوع فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۵
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 5

فرمت فایل: WORD