پرسشنامه جایگاه سازمان در ذهن مشتریان

پرسشنامه جایگاه سازمان در ذهن مشتریان

جایگاه سازمان در ذهن مشتریان

معرفی پرسشنامه
این پرسشنامه دارای ۲۷ سوال است که هدف کلی آن سنجش میزان وفاداری مشتریان سازمان و یا ماندگاری یک مارک اختصاصی در ذهن مشتریان آن سازمان است.

هدف: بررسی وفاداری مشتریان به یک سازمان یا مارک اختصاصی
روایی و پایایی : دارد
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
تعداد گویه: ۲۷
نوع فایل: ورد آفیس word
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 4

فرمت فایل: WORD