جدول حروف متقاطع فارسی

جدول حروف متقاطع فارسی

جدول کلمات متقاطع فارسی یکی از بهترین روش های تقویت حافظه حل کردن جدول کلمات متقاطع است که بسیاری از پزشکان و محققان از آن به عنوان یک تقویت کننده مغز یاد می کنند.

در این قسمت یک مجموعه جدول حروف متقاطع آورده شده است . این مجموعه شامل ۲۰ صفحه بوده و در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده است  .

جداول این مجموعه قابلیت چاپ دارد و پاسخ هر جدول نیز در آن موجود می باشد . سوالات این جدول ها بیشتر جنبه عمومی داشته و اکثر افراد از پیر و جوان می توانند از آن استفاده کنند .

حس آرامش یکی دیگر از مواردی است که در مورد جدول باید بدانید. چرا که با رها شدن ذهن شما از دنیای اطراف و تمرکز بر روی جدول شما به راحتی می توانید به یک حالت آرامش خاصی برسید که کمتر با آن رو برو می شوید.

به طور کلی جدول می تواند یک زندگی سالم را به شما هدیه بدهد چرا که در آن مدت شما می توانید فکرتان را از انحرافات دور نگه دارید .

مهمتر از همه اینکه با حل جدول در حال تقویت مغزتان هستید و در کنار آن وقتی را برای بهبود زندگیتان و برای تفکر به خودتان گذاشته اید.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 20

فرمت فایل: WORD , PDF