روشهای مختلف جهت یابی و قبله یابی

روشهای مختلف جهت یابی و قبله یابی

روشهای مختلف جهت یابی و قبله یابی جهت یابی بدون استفاده از قطب نما یا جی پی اس یکی از کارهای است که کم و بیش به آن نیاز خواهیم داشت . با یادگیری یک سری ترفند ساده و بدون هیچ ابزار خاصی به راحتی می توان جهت قبله را مشخص کرد.

در این قسمت تحقیقی در مورد روشهای مختلف جهت یابی و قبله یابی آورده ایم . این تحقیق شامل ۱۰ صفحه بوده و در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.

برخی از روشهای که در این تحقیق به آن اشاره شده است عبارتند از : جهت یابی با کمک خورشید ، قبله یابی با کمک ساعت مچی ، جهت یابی با کمک سایه ، جهت یابی با کمک درختان ، جهت یابی با کمک ستارگان ، جهت یابی با کمک برف و …

مطالب این تحقیق به شیوه ساده به نگارش در آمده و توضیحات هر قسمت به همراه عکس مربوطه آورده شده و جذابیت مطالعه آن را دو چندان کرده است .

قابل ذکر است : در این مجموعه علاوه بر تحقیق فوق یک پاورپوینت آموزشی در مورد جهت یابی و قبله یابی نیز آورده شده است .

دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی می توانند از این تحقیق به عنوان پروژه درسی یا فعالیت خارج از کلاس استفاده کرده و آن را ارائه دهند .

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 10

فرمت فایل: WORD