مقاله حسابداری برای سودهای نهایی توضیحات گزارش شده

مقاله حسابداری برای سودهای نهایی توضیحات گزارش شده

حسابداری برای سودهای نهایی توضیحات گزارش شده
بخشی از مقاله
مکاتبات به منظور ارائه کردن توضیحات نوشته (گزارش )‌ شده:
شرایط، توضیحات گزارش شده . توضیحات باید به سرپرست تحقیق و عملکردهای فنی – پروژه شماره ۱۳-۲۵ به آدرسی که در زیر آمده، نوشته شوند. همچنین توضیحات می توانند از طریق پست الکترونیکی director @gasb.org ارائه شوند.

گزارش دولتی: بورد، گزارش دولتی را در مورد موضوعاتی که در این ارائه طرح نشان داده شده اند جدول بندی (یا زمان بندی ) نکرده است.

فایل های دولتی: توضیحات گزارش شده، قسمتی از فایل دولتی بورد خواهند شد و برای بازرسی در دفاتر بورد در دسترس خواهند بود. کپی از این مطالب ممکن است در ازای نرخ (هزینه ) مشخصی بدست بیاید.

سفارش ها:
هر شخص یا سازمانی ممکن است یک فتوکپی از این طرح ارائه شده – بنابر تقاضا و بدون هزینه تا تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۰۵ از طریق مکاتبه یا تماس با دفتر سفارشات GABS دریافت کند. به منظور کسب اطلاعات در مورد هزینه ها – برای کپی های اضافی و کپی هایی که بعد از این تاریخ درخواست میشوند لطفاً با دفتر قبول سفارشات در آدرسی که در زیر نشان داده شده تماس بگیرید.

بود استانداردهای حسابداری دولتی
۴-۱- خیابان مریت – کوچه هفتم
صندوق پستی ۵۱۱۶- ۶۸۵۶
شماره تماس: ۰۶۵۹-۷۴۸-۸۰۰-۱
لطفاً کدپستی: ۶۰GE را برای تولیدات ما بخواهید.
همچنین اعلامیه های GABS در وب سایت www.gasb.org ممکن است سفارش بدهند.
حق کپی با بورد استانداردهای حسابداری دولتی در سال ۲۰۰۴ است. کلیه حقوق محفوظ می باشد. حق استفاده از کپی ، از این کار، فقط برای استفاده شخصی یا درون سازمانی است و فروش یا انتشارات آن ممنوع می باشد. هر کپی دارای خط اعتباری زیر می باشد:
حق چاپ و تکثیر – ۲۰۰۴ از طریق بورد استانداردهای حسابداری دولتی می باشد. کلیه حقوق محفوظ می باشد و بدون اجازه ممنوع می باشد.

قابل توجه گیرنده – طرح ارائه شده:
بورد استانداردهای حسابداری دولتی به منظور پیشرفت استانداردهای دولت و حسابداری دولتی محلی و گزارش های مالی مسئول است. برای آنکه (a به اطلاعات مفید برای کاربران گزارش های مالی منجر خواهد شد و (b محکوم را که شامل ناشران – شنوندگان و کاربران گزارش های مالی هستند. هدایت و آموزش می دهد.

مراحل فرآیند هزینه، که ما قبل از توزیع استانداردهایمان بررسی کردیم، طراحی می شوند تا کمک به مشارکت عمومی بورد در فرایند تنظیم استانداردها کنند. بعنوان قسمتی از فرآیند هزینه ،‌ما این چهارمین تنظیم طرح ارائه شده صورتحساب پیشنهادی در حسابداری را برای سودهای پایانی بیان می کنیم. این صورتحساب پیشنهادی بر راهنمای مربوط به سودهای پایانی خاص ارجحیت خواهد داشت که شامل انجمن ملی در ۸ توضیح حسابداری دولتی با عنوان موضوعات خاص حقوق بازنشستگی همانطوریکه بهبود یافت، میشود و در جایگاه خودش شرایط اندازه گیری تشخیص و آشکارسازی را برای تمام اشکال سودهای پایانی ایجاد خواهد کرد.

ما نظرات شما را در تمام موضوعات این صورت حساب پیشنهادی – که در قسمت بعدی درج شده خواستاریم. چون این صورتحساب پیشنهادی،‌ممکن است قبل از اینکه بعنوان صورت حساب نهایی در آورده شود، کاهش یابد و مهم است که شما در تمام جنبه هایی که موافق هستید به همان نسبت که مخالف هستید اظهارنظر کنید. به منظور آسان کردن تجزیه و تحلیل ‌از توضیحات نامه ها (یا مراسله ها ) بهتر است هر وقت دلایل دیدگاه هایتان را بیان می کنید، شامل پیشنهادهایی باشد که معتقدید باید بررسی شوند.

موضوع:
پاراگراف ۸ این صورت حساب پیشنهادی ، شرایط اندازه گیری در مورد سودهای مربوط به مراقبت های بهداشتی را توضیح می دهد که شامل سودهای مهمی می باشد که تحت عمل یکپارچگی تطبیق بودجه چند هدمن (COBRA) بوجود می آید. و این از طریق سود مشخص شده حقوق بازنشستگی یا دیگر طرح مزایای کارمندان سابق ایجاد نمی شود. تحت عنوان این طرح پیشنهادی – کارمندی که سود نهایی را در شکل سودهای مراقبت بهداشتی، در گروهی که شامل کارمندان فعال می باشد، عنوان می‌کند، نیاز دارد قیمت مراقبت بهداشتی برای کارمندان نهایی را از قیمت کارمندان فعال در گروه جدا کند. طرح پیشنهادی به چنین سودهای نیاز خواهد داشت تا براساس قیمت کل مطالبه پیش بینی شده ( یا قیمت تقریبی بیشتر که با سن تطبیق داده شده ،‌برای کارمندان نهایی اندازه گیری شود. این شرایط ، مانند همه تدارکات، صورت حساب پیشنهادی، نیاز ندارد برای آیتم های بی اهمیت به کار برده شود.

روش اندازه گیری پیشنهادی بستگی به روش اندازه گیری مراقبت های بهداشتی دارد که بعنوان قسمتی دیگر از طرح سود کارمندان سابق (OPEB) – طبق صورت حساب شماره ۴۵ – با عنوان حسابداری و گزارش مالی توسط کارمندان درباره سودهای کارمندان سابق بجز حقوق بازنشستگی پیش بینی می شود.

آیا با روش پیشنهادی بورد موافقید؟ چرا بله و چرا نه؟ اگر نه، چه راه حلی را پیشنهاد می کنید و چرا؟ (پاراگراف ۸ و ۲۹ از طرح ارائه شده را ببینید که شامل بنیان و اساس بورد، در نتایج اش برای توضیح این مسئله است.

خلاصه :
این صورت حساب پیشنهادی، استانداردهای حسابداری برای سودهای نهایی را بوجود می آورد.

شرایط تشخیص:
در صورت حساب های مالی که بر پایه بهره حسابداری درست می شوند، کارمندان نیاز دارند وقتی پیشنهاد پذیرفته میشود، بدهی و هزینه را به ازای سودهای پایانی ارادی (مثلاً محرک های اولیه بازنشستگی) تشخیص دهند. بدهی و هزینه برای سودهای پایانی غیر ارادی (مثلاً سودهای تفکیک و جداسازی) باید زمانی تشخیص داده شوند که طرح پایانی ، بوسیله اشخاص با صلاحیت که دولت را مقید به طرح می کنند و آن طرح به کارمندان انتقال داده می شود. تصویب شود. برای این اهداف،‌طرح پایانی غیرارادی بعنوان طرحی توصیف میشود که : (a حداقل ،‌تعداد کارمندانی که باید خاتمه داده شوند – طبقه بندی های شغلی یا عملکردهایی که مؤثر خواهند بود و مکان آنها و زمانی که خاتمه ها را انتظار می رود روی دهند، شناسایی می کند و (b شرایط سودهای پایانی را با جزئیات کافی به منظور قادرساختن کارمندان برای تعیین نوع و مقدار سودهایی که دریافت خواهند کرد – در صورتی که آنها بطور غیر ارادی، نیاز به کارمندانی داشته باشد که سرویس آینده را بعد از حداقل زمان اخطاریه برحسب سودهای دریافتی عرضه کنند، کارمند نیاز خواهد داشت تا بدهی و هزینه سودهای پایانی غیر ارادی را به صورت مالیات زمان سرویس آینده‌کارمندان تایید کند.
در صورت حساب های مالی که بر پایه کاهش بهره حسابداری ایجاد میشوند،‌بدهی ها و هزینه های صرف شده برای سودهای پایانی باید تأیید شوند تا میزان بدهی ها ، بطور طبیعی همانطور که انتظار می رود با راه حل های قابل گسترش مالی موجود، تسویه شوند.

شرایط اندازه گیری :
سودهای پایانی مربوط به مراقبت های بهداشتی بطور کلی،‌باید براساس قیمت های کل مطالبه پیش بینی شده (یا قیمت های تقریبی بیشتر (یا گرانتر ) مطالبه های مطابق با سن) برای کارمندان خاتمه یافته باشد که در جهت بررسی انجام شده در روند آتی قیمت مراقبت های بهداشتی می باشد و باید برای قیمت کنونی اشان به حساب آورده نشوند. علاوه بر این، برای سودهای پایانی که مربوط به مراقبت های بهداشتی نمی باشند، مقدار و زمان پرداخت ها ثابت و تعیین پذیر هستند و باید با کاهش قیمت های کنونی اشان اندازه گیری شوند. برای بقیه سودهای پایانی، کاهش (یا تخفیف) نیاز نمی باشد.

سودهای پایانی ،‌از طریق سود تعیین شده حقوق بازنشستگی یا طرح OPEB فراهم شده اند:
بعنوان استثناء در مورد شرایط اندازه گیری و تشخیص کلی ، همانطور که در بالا توضیح داده شد، اثرات سود نهایی در قراردادهای رسمی – که سودها را از طریق سود مشخص حقوق بازنشستگی یا دیگر طرح های سود کارمندان سابق (OPEB) پیش بینی می کنند. باید محاسبه شوند و تحت شرایط صورت حساب شماره ۲۷ (یعنی حسابداری برای حقوق های بازنشستگی توسط کارمندان دولتی محلی و کشوری) یا صورت حساب شماره ۴۵ (حسابداری و گزارش مالی توسط سودهای کارمندان سابق بجز حقوق های بازنشستگی ) همانطوریکه اطلاق پذیر است گزارش شوند.

فهرست مطالب
حسابداری برای سودهای نهایی
توضیحات گزارش شده
شرایط اندازه گیری
سودهای پایانی ،‌از طریق سود تعیین شده حقوق بازنشستگی یا طرح OPEB فراهم شده اند
* شرایط آشکارسازی
زمان مؤثر
هدف این صورتحساب
بهبودی گزارش مالی
گستره و توانایی بکارگیری این صورتحساب
صورتحساب های مالی
سودهای کارمندان
اندازه گیری
سودهای پایانی
تشخیص سود پایانی در بدهی ها و هزینه ها در بهره های پول صورت حساب های بنیادین مالی
زمان موثر و انتقال
نتایج سودهای پایانی بر سودهای کارمندان دیگر
سودهای پایانی مربوط به سلامتی
میزان گرایش نرخ سلامتی
تشخیص
یادداشت آشکار سازی ها
تاریخ مؤثر و انتقال
APPendi کد گزاری دستورالعمل ها
اساس حسابداری
اندازه گیری و تشخیص سودهای پایانی
ادعاها و داوری ها
سودهای کارمندان سابق بجز سودهای حقوق بازنشستگی – گزارش کارفرما
سودهای پایانی

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 74

فرمت فایل: WORD