پاورپوینت حسابداری صنعتی ۲

پاورپوینت حسابداری صنعتی ۲

حسابداری صنعتی دو ۲

مقدمه پاورپوینت

– حتماً تاکنون بارهاو بارها با این واژه برخورد داشته اید . به راستی حسابداری بهای تمام شده چیست ؟ چرا مدیران مالی سازمانها همواره سعی دارند تا خود را به مرحله ای برسانند که بتوانند از این شاخه از فن حسابداری استفاده نمایند ؟ آیا این درست است که بعضی میگویند به واقع نمیتوان حسابداری بهای تمام شده را به صورت کامل در شرکتهای ایرانی پیاده سازی نمود ؟

اهمیت حسابداری صنعتی

– حسابداری صنعتی که گاهی اوقات به حسابداری مدیریت نیز مشهور است باید به عنوان یک بازوی قوی در اختیار مدیریت در ارتباط با برنامه ریزی و کنترل فعالیتها تلقی گردد. در حقیقت حسابداری صنعتی مدیر را با ابزار حسابداری مورد نیاز جهت برنامه ریزی ، کنترل و ارزیابی عملیاتی مجهز میکند .
– مدیریت با استفاده از حسابداری صنعتی ، بهای تمام شده تولیدات را محاسبه میکند و کنترل خود را برروی هزینه های مواد ، دستمزد و سایر هزینه های تولید اعمال میکند . مدیران اگر گزارشات دقیق و صحیحی از عوامل هزینه نداشته باشند در تصمیم گیری خود در راستای افزایش بهره وری و تولید یا دیگر تصمیم گیریهای اساسی خود با مشکل مواجه خواهند شد

فهرست مطالب

مقدمه
مفاهیم حسابداری صنعتی
منظور از حسابداری صنعتی چیست؟
اهمیت حسابداری صنعتی
کاربرد و وظایف حسابداری صنعتی
تفاوت حسابداری صنعتی با حسابداری مالی
خلاصه
نمایش درختی ساختار محصول
کالا چیست؟
صورتحساب سود و زیان
فروش خالص
بهای تمام شده کالای فروش رفته
خلاصه مشخصات سیستم حسابداری صنعتی
اصل بهای تمام شده
خلاصه مشخصات سیستم حقوق و دستمزد

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 27

فرمت فایل: پاورپوینت