پروژه مالی لیست حقوق و دستمزد شرکت زمزم

پروژه مالی لیست حقوق و دستمزد شرکت زمزم

پروژه مالی حقوق و دستمزد

پروژه مالی لیست حقوق و دستمزد شرکت زمزم
هدف و انگیزه انتخاب موضوع
دلیل ارائه این تحقیق و اهمین آن در این است. ارائه لیست حقوق و دستمزد اگر چه در تمامی شرکتها به یک نحو محاسبه می شود. اما نحوه ارائه آن برای مدیران و استفاده کنندگان در تمامی شرکتها به یک شکل و یکسان نمی باشد. و در این تحقیق سعی بر این بوده است که یکی از راههای ارائه این لیست مورد بررسی قرار گیرد.

از آنجایی که حسابداری دارای یک علوم و چهار چوب خاص می باشد اما استفاده از این قوانین کاملاً سلیقه‌ای می باشد. که هر حسابدار بنا به نیاز شرکت و سلیقه خود روشی از این روشها را برای ارائه گزارشات خود مورد استفاده قرار می دهد.

یکی از مواردی که بعضی اوقات با آن مواجه هستیم و مشخص نمی‌شود، تقلبی بودن آن است. برخی از سود جویان، با اضافه کردن مواد دیگر در ترکیب نوشیدنی های تقلبی را به بازار عرضه می‌کنند. تنها چاره اصلی جلوگیری از مشکلاتی که ممکن است با مصرف محصولات تقلبی رخ دهد،. استفاده از محصولات استانداردی است که مجوز و پروانه بهداشتی دادند. و نیز معرفی افراد سودجو و متقلبی است که چنین محصولاتی را تولید می‌کنند.

سیستم حقوق و دستمزد در حسابداری

پروژه مالی لیست حقوق و دستمزد شرکت زمزم

چکیده پروژه مالی حقوق و دستمزد

این تحقیق به بررسی شرکت زمزم خواهد پرداخت و در آن توضیحاتی درباره تاریخچه این شرکت و چگونگی تشکیل این شرکت . و بررسی لیست حقوق و دستمزد و توضیحاتی کامل در مورد این شرکت خواهیم پرداخت. در فصلهای بعد درباره هر یک از آنها توضیح داده خواهد شد..

این کارخانه در استان قزوین ، شهرستان: بوئین زهرا، شهرک صنعتی آراسنج واقع گردیده است. از آنجا که هدف اصولی و نهایی کارخانه زمزم عمدتاً حضور فعال ، قوی و مستمر در بازارهای جهانی تعیین گردیده است. لذا ، در انتخاب ماشین آلات و تکنولوژی تولید سعی شد. تا بهترین و کامل ترین و به روزترین تجهیزات ممکن انتخاب و مورد استفاده قرار گیرد. اما به خوبی روشن است .

که در زمینه تولید محصولات با کیفیت بالا ، تنها ماشین آلات تعیین کننده نیست . بلکه کیفیت مواد اولیه و داشتن بخش مالی قوی است. که نقش مهمتر ی نسبتت به ماشین آلات ایفا می نماید. و نهایتا این دو پارامتر ، مهمترین پارامترهای تاثیر گذار در به دست آوردن محصولی با کیفیت بالا و قابل عرضه در بازارهای جهانی می باشد.

که خوشبختانه با انتخاب استان قزوین به عنوان محل استقرار کارخانه ،. این مهم نیز جامه عمل پوشید و در نتیجه ،. کارخانه زمزم با در اختیار داشتن تکنولوژی روز دنیا و دسترسی مطلوب به بهترین مواد اولیه ممکن ،. قابلیت تولیدی شایسته نام خود در بازارهای جهانی را کسب نموده است.

و نهایتاً در جهت هر چه کامل تر کردن زنجیره تولید ، بکارگیری نیروی متخصص و دقت زیاد در انتخاب مواد اولیه ورودی به کارخانه در دستور کار ما قرار گرفته است. این کارخانه از سال 76 تاسیس واز سال77 با تولید نوشیدنی هایی مانند نوشابه,. دلستر وآب معدنی شروع به کار نمود و در سال 80 توانست محصول خود را بسته بندی جدید به بازارهای خارجی عرضه نماید.

پروژه مالی لیست حقوق و دستمزد شرکت زمزم

شرکت زمزم

اهمیت و ضرورت تحقیق

اهمیت و ضرورت این پروژه این است که اینجانب پس از چند سال تحصیل در رشته حسابداری . و آشنایی کم و بیش با این رشته و حواشی آن بتوانم در یکی از موضوعاتی که به هین رشته مربوط به صورت عملی آشنا بشوم . و من حقوق و دستمزد این کارخانه را انتخاب کردم تا بتوانم تا حدود خیلی زیادی به صورت عملی آشنا بشوم. و از حقوق و دستمزد این کارخانه تحقیق به انجام بیاورم و در نهیت بتوانم با عملیات حسابداری این موضوع در این کارخانه بیشتر آشنا بشوم. چرا این کارخانه را انتخاب کردم به دلیل این که این کارخانه به خاطر نیاز مردم به تولید این محصول . و با برخورداری کارایی بالا در این صنعت و اهمیت نوشیدنی ها در سفره غذایی خانواده هامی باشد.

سیستم حسابداری حقوق و دستمزد

سیستم حسابداری حقوق و دستمزد

فهرست مطالب
فصل اول – کلیات
مقدمه ۲
هدف و انگیزه انتخاب موضوع ۲
فرضیه تحقیق ۳
روش تحقیق ۳
نمونه آماری ۳
استفاده کنندگان از تحقیق ۳
تعریف واژه ها ۳

فصل دوم – مطالعات نظری
مقدمه ۵
سیستم حقوق و دستمزد ۶
حسابداری حقوق و دستمزد ۶
لیست حقوق و دستمزد ۷
عوامل نظریه های حقوق و دستمزد ۸
کنترلهای داخلی سیستم حقوق و دستمزد ۹
سهم کارمند از سود در شرکت ۱۱
کنترلهای داخلی بر حقوق و دستمزد ۱۱
کنترل پرداختهای حقوق و دستمزد ۱۳
مبلغ قابل پرداخت به کارکنان ۱۴
سیاستهای کلی حقوق و دستمزد ۱۴
کارکنان شرکت ۱۶
مزایا طبقه بندی و ارزشیابی مشاغل ۱۶
مراحل ایجاد نظام طبقه بندی و ارزیابی ۱۷
ضرورت و نقش ارزیابی مشاغل ۱۷

فصل سوم – فرضیات تحقیق
روش تحقیق ۲۰
موضوع فعالیت ۲۰
روشهای جمع آوری اطلاعات ۲۰
نمونه آماری ۲۰
اهداف شرکت ۲۰
کسور ۲۰
پرداخت ناخالص (حقوق ناخالص) ۲۱
پرداخت خالص (خالص پرداختن) ۲۱
کسور حقوق و مزایا ۲۱
کسور اجباری حقوق و مزایا ۲۲
کسور اختیاری حقوق و مزایا ۲۲
کارت مجموع درآمد (سابقه حقوق و مزایای) سالانه کارمند ۲۳
اجزاء سیستم حقوق و دستمزد ۲۴
گزارشگری هزینه حقوق و بدهی ها ۲۵
محاسبه حقوق و مزایا ۲۵
کسوران حقوق و مزایا ۲۶
حق بیمه ۲۶
مالیات ۲۶
سایر کسورات ۲۷
چک های حقوق و دستمزد ۲۷
انتخاب نظام پرداخت حقوق و مزایا ۲۸

فصل چهارم- تحلیل نتایج
حقوق ماهیانه ۳۰
نحوه محاسبه مبلغ ساعت اضافه کاری ۳۰
حق مسکن ۳۰
میزان عیدی کارکنان ۳۰
حق اولاد ۳۰
حق بیمه ۳۰
شرایط پرداخت حق بیمه ۳۱
پیوستها ۳۲

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 46

فرمت فایل: WORD