پرسشنامه سنجش رضایت مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی

پرسشنامه سنجش رضایت مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی

پرسشنامه استاندارد سنجش رضایت مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی

معرفی پرسشنامه
این پرسشنامه حاوی ۱۶ سوال استاندارد بوده و هدف آن سنجش رضایت مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی می باشد.

هداف: سنجش میزان خرسندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی
روش نمره گذاری و تفسیر نتایج: دارد
تعداد گوپه : ۱۶
فرمت فایل: ورد آفیس word
تعداد صفحات : ۳
منبع: نامشخص

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 3

فرمت فایل: WORD