کارخانه تولید UPVC

کارخانه تولید UPVC

کارخانه تولید UPVC
توضیحات
این پروژه مربوط به درس ایجاد و طراحی صنایع کوچک مربوط به رشته صنایع است که خودم برای این درس ارایه کردم. نمره بسیار خوبی هم ازش گرفتم. برای نمونه پروژه بسیار خوبی است، زمان بسیار زیادی صرف جمع آوری اطلاعات و جمع بندی آن نمودم.

پیشگفتار:
تمامی کشور هایی که توانسته اند هم اکنون به قدرت های برتر دنیا تبدیل شوند و در معادلات سیاسی و اقتصادی دنیا تاثیر گذار عمل کنند در ابتدا بر آن بوده اند که پایه های اقتصادی کشور خود را قوی کنند.
یکی از راه کار های اساسی برای تقویت پایه های اقتصادی و حتا پایه های علمی گسترش صتایع کوچک و بنگاه های زود بازده در سطح یک کشور است.
اگر کشوری بتواند نیاز های خود را به نحو احسن تامین کند و مازاد آن ها را برای صادر کند آن هنگام است که به عنوان کشوری قوی تلقی می شود.
ایران عزیز کشوری با پتانسیل بسیار از لحاظ مکان قرار گیری در کره زمین و نیروی مستعد کار است بنابرین وظیفه ی تک تک احاد مردم بلاخص مهندسین صنایع است که تمامی توان خود را به کار گیرد تا قدمی در جهت اعتلای این مرز و بوم بر دارد .
مطالب پیش رو پروژه ای است برای درس ” پروژه طراحی و ایجاد صنایع ” با موضوع ساخت پروفیل های UPVC. اطلاعات لازم از کارخانه پترو پویا با نام تجاری بست ویژن به دست آمده است.

فهرست کلی مطالب:
پیش گفتار
مقدمه
فصل اول بررسی غیر فنی و مطالعه بازار
فصل دوم بررسی و مطالع فنی
فصل سوم بررسی مالی و اقتصادی
‫تحلیل و ﺗﺠﺰﯾﻪ و اراﺋﻪ جمع بندی و ﭘﯿﺸﻨﻬﺎد ﻧﻬﺎﯾﯽ در ﻣﻮرد اﺣﺪاث واﺣﺪ ‬‬‬‬‬‬‬
منابع

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 36

فرمت فایل: WORD