پرسشنامه خودکارآمدی ویلن و لد

پرسشنامه خودکارآمدی ویلن و لد

دانلود پرسشنامه استاندارد مقیاس خودکارآمدی ویلن و لد

معرفی پرسشنامه

مقیاس خودکارآمدی کودکان در سال ۱۹۸۲ توسط ویلر و لد به منظور بررسی خودکارآمدی کودکان کلاس های سوم تا پنجم ابتدایی در روابط اجتماعی که با همسالان خود دارند طراحی گردیده است.هرگویه این مقیاس بیانگر یک موقعیت اجتماعی است که به صورت جمله ناقص نوشته شده و بعد از ان چهار گزینه شامل خیلی آسان،آسان،سخت و خیلی سخت ارائه شده است. از کودک خواسته می شود تا جای خالی را با انتخاب یکی از گزینه ها تکمیل نماید.
بندورا (۱۹۷۷) سازه خودکارآمدی را وارد ادبیات روان شناسی کرد و آن را قضاوت افراد در مورد توانایی های شان برای سازمان دهی و انجام برخی اعمال دانست که برای رسیدن به اهدافی خاص انتخاب کرده اند.

روایی و پایایی پرسشنامه

در پژوهش حسین چاری(۱۳۸۶) علاوه بر روایی محتوا که از طریق نظرخواهی از متخصصان امر به دست آمد. روایی سازه هم مورد بررسی قرار گرفت .پایایی این مقیاس از طریق آلفای کرونباخ برای کل مقیاس به دست آمد.

هدف: ارزیابی میزان خودکارآمدی کودکان (در دو موقعیت بدون تعارض و موقعیت تعارض آمیز)
پایایی و روایی: دارد
تعداد سوال: ۲۲
مولفه: دارد (سوالات مرتبط مشخص شده است)
نوع فایل: ورد آفیس word
تعداد صفحات: ۵
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 5

فرمت فایل: WORD