طرح درس خوراکی ها علوم سوم ابتدایی

طرح درس خوراکی ها علوم سوم ابتدایی

درس خوراکی ها علوم سوم عنوان درس ۲ کتاب علوم تجربی پایه سوم دبستان ، خوراکی ها می باشد . در این درس دانش آموزان با خوراکی ها ، غذای سالم ، غذای ناسالم و گروه های غذایی آشنا می شوند.

در این قسمت ، دو طرح درس روزانه جهت تدریس درس خوراکی ها آورده ایم . این دو طرح درس جمعا ۷ صفحه داشته و هر یک در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آنها وجود دارد.

طرح درس اول شامل ۲ صفحه بوده و در یک جدول تهیه و تنظیم شده است . در این طرح درس فعالیت های که معلم و دانش آموز در هنگام تدریس باید انجام دهند ؛ ذکر شده است.

طرح درس دوم شامل ۵ صفحه بوده و در آن هشت گام جهت تدریس این درس در نظر گرفته شده است . مبحث اصلی این طرح درس ، غذاهای سالم و ناسالم می باشد.

در هر یک از طرح درسهای مذکور ، مراحل مقدماتی ( تعیین اهداف ، برقراری ارتباط ، ارزشیابی تشخیصی ، ایجاد انگیزه ) و مراحل پایانی ( جمع بندی درس ، ارزشیابی پایانی ، تعیین تکلیف ) نیز توضیح داده شده است.

قابل ذکر است : در این مجموعه علاوه بر طرح درسهای فوق ، فایلی دیگر با عنوان روش تدریس خوراکی ها ( در ۳ صفحه و در دو قالب ورد و پی دی اف ) نیز وجود دارد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 17

فرمت فایل: WORD