طرح درس اندازه گیری مواد علوم سوم ابتدایی

طرح درس اندازه گیری مواد علوم سوم ابتدایی

درس اندازه گیری مواد علوم سوم ابتدایی عنوان فصل ۴ کتاب علوم تجربی پایه سوم دبستان ، اندازه گیری مواد می باشد. در این درس دانش آموزان با واحد اندازه گیری مایعات ( لیتر ) و واحد اندازه گیری جرم اجسام ( کیلوگرم و گرم ) آشنا می شوند.

جهت تدریس این درس ، طرح درسی روزانه آورده ایم . این طرح درس شامل ۴ صفحه بوده و در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.
در ابتدای این طرح درس ، اهداف مختلف در نظر گرفته شده و پس از آن وسایل کمک آموزشی ، روش تدریس ، مدل کلاس و … لحاظ شده است.
در ادامه ارزشیابی تشخیصی انجام گرفته و پس از ایجاد انگیزه ، تدریس درس شروع می شود. فعالیت های که معلم و دانش آموز در هنگام تدریس باید انجام دهند در طرح درس ذکر شده است.
در نهایت ، درس جمع بندی شده و پس از ارزشیابی پایانی به دانش آموزان تکلیف ارائه می شود.
طرح درس مذکور در یک جدول زیبا تهیه و تنظیم شده و معلمان می توانند آن را به عنوان یک الگوی طرح درس نویسی مورد استفاده قرار دهند.

قابل ذکر است : در این مجموعه علاوه بر طرح درس فوق ، درسنامه این درس به همراه یک پاورپوینت آموزشی از مبحث اندازه گیری نیز وجود دارد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 17

فرمت فایل: WORD