طرح درس بکارید و بخورید علوم پنجم

طرح درس بکارید و بخورید علوم پنجم

طرح درس بکارید و بخورید علوم پنجم عنوان درس 11 کتاب علوم تجربی پنجم دبستان، ” بکارید و بخورید ” می باشد. در این درس دانش آموزان با اثر آب بر رشد گیاه، اثر خاک که بر رشد گیاه، اثر هوا بر رشد گیاه و اثر نور بر رشد گیاه آشنا می شوند.

در این قسمت، دو طرح درس روزانه جهت تدریس این درس آورده ایم. طرح درس های مذکور جمعا دارای 4 صفحه بوده و هر یک در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن ها وجود دارد.

طرح درس اول شامل 1 صفحه بوده و مطالب آن برای دو جلسه آموزشی تهیه و تنظیم شده است. در این طرح درس به طور خلاصه اهداف، فعالیت دانش آموزان و ارزشیابی ذکر شده است.

طرح درس دوم شامل 3 صفحه می باشد. در ابتدای این طرح درس، اهداف مختلف در نظر گرفته شده و پس از آن به سراغ ارزشیابی تشخیصی، روش تدریس، مدل کلاس، برقراری ارتباط و ایجاد انگیزه رفته ایم.

در ادامه توضیحات لازم جهت تدریس این درس به همراه فعالیت های که معلم و دانش آموز باید انجام دهند ذکر شده است. در پایان تدریس، درس جمع بندی شده و بعد از انجام ارزشیابی پایانی به دانش آموزان تکلیف ارائه می شود.

قابل ذکر است: در این مجموعه علاوه بر طرح درس های فوق ، فایل راهنما و روش تدریس این درس در 9 صفحه به همراه فایل خلاصه درس و سوال و جواب آن در 3 صفحه، نیز وجود دارد.

مشخصات فایل
فرمت فایل :ورد آفیس WORD
نسخه فایل PDF : دارد
هدیه فایل : دارد عنوان فایل هدیه (طرح درس برگی از تاریخ زمین علوم پنجم)

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 5

فرمت فایل: WORD