طرح درس نگاهی به فضا علوم نهم

طرح درس نگاهی به فضا علوم نهم

درس نگاهی به فضا علوم نهم عنوان فصل ۱۰ کتاب علوم تجربی پایه نهم ، نگاهی به فضا می باشد. در این درس دانش آموزان با علم نجوم ، کهکشان ، ستارگان ، صورت های فلکی ، جهت یابی ، منظومه شمسی ، سیارات ، قمر ، سیارک ها و شهاب سنگ ها آشنا می شوند.

در این قسمت ، طرح درسی روزانه جهت تدریس این درس آورده ایم . این طرح درس شامل ۳ صفحه بوده و در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده است.

طرح درس مذکور در یک جدول زیبا تهیه و تنظیم شده و قابلیت ویرایش مطالب آن توسط دیگران وجود دارد.

در ابتدای این طرح درس ، اهداف ( کلی ، جزئی و رفتاری ) در حیطه های مختلف در نظر گرفته شده و پس از آن به سراغ مراحل مقدماتی رفته ایم.

در مرحله مقدماتی ، توضیحاتی در مورد وسایل کمک آموزشی ، چیدمان کلاس ، برقراری ارتباط ، ارزشیابی تشخیصی و ایجاد انگیزه ذکر شده است .

بعد از مرحله مقدماتی ، نوبت به اجرای تدریس می باشد . توضیحات و فعالیت های که معلم و دانش آموز در حین تدریس باید انجام دهند در طرح درس ذکر شده است.

در پایان ، ارزشیابی انجام شده و درس جمع بندی می شود و در نهایت به دانش آموزان تکلیف ارائه می کنیم.

قابل ذکر است : در این مجموعه علاوه بر طرح درس فوق ، پرسش های مختلفی از این درس به همراه پاسخ فعالیت ها ( در ۵ صفحه ) نیز وجود دارد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 15

فرمت فایل: WORD