طرح درس پرچم فارسی دوم دبستان

طرح درس پرچم فارسی دوم دبستان

درس پرچم فارسی دوم ابتدایی عنوان درس چهاردهم کتاب فارسی دوم دبستان ، پرچم می باشد . در این درس دانش آموزان با پرچم ایران ، مفهوم رنگ هایش و گل لاله وسط آن آشنا می شوند.

در این قسمت ، دو طرح درس روزانه جهت تدریس درس پرچم آورده ایم . این طرح درسها جمعا دارای ۶ صفحه می باشد.

هر کدام از طرح درسهای مذکور در یک جدول مجزا تهیه و تنظیم شده و هر یک در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آنها وجود دارد.

طرح درس اول شامل ۲ صفحه بوده و در آن پس از انجام مراحل مقدماتی ، تدریس درس انجام می شود . بعد از تدریس ، ارزشیابی پایانی انجام شده و به دانش آموزان تکلیف ارائه می شود.

طرح درس دوم شامل ۴ صفحه می باشد . در این طرح درس ، اهداف در حیطه های مختلف در نظر گرفته شده و پس از آن به سراغ وسایل کمک آموزشی ، برقراری ارتباط ، پیش زمینه ها ، ارزشیابی تشخیصی و ایجاد انگیزه رفته ایم.

در طرح درس ذکر شده ، دو روش برای تدریس این درس شرح داده شده است . همچنین فعالیت های که در هر روش معلم یا دانش آموز باید انجام دهند بیان شده است.

قابل ذکر است : در این مجموعه علاوه بر طرح درسهای فوق ، راهنمای تدریس این درس ( در ۵ صفحه و در دو قالب ورد و پی دی اف ) نیز وجود دارد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 16

فرمت فایل: WORD