طرح درس دنیای جانوران علوم اول ابتدایی

طرح درس دنیای جانوران علوم اول ابتدایی

طرح درس ۴ کتاب علوم تجربی پایه اول ابتدایی ، دنیای جانوران می باشد . در این درس دانش آموزان با شکل ، اندازه ، نوع غذا ، حرکت و رشد جانوران آشنا می شود .

در این قسمت ، جهت تدریس این درس دو طرح درس روزانه آورده ایم . این طرح درسها جمعا دارای ۹ صفحه بوده و هر کدام در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آنها وجود دارد.

طرح درسها ی مذکور در یک جدول زیبا تهیه  و تنظیم شده و در آن اهداف کلی ، اهداف جزئی و اهداف رفتاری به دقت لحاظ شده است .

طرح درس اول شامل ۴ صفحه بوده و توضیحات لازم برای تدریس این درس به همراه زمان مورد نیاز ذکر شده است . همچنین در آن فعالیت های تکمیلی که شامل جمع بندی ، ارزشیابی پایانی و تعیین تکلیف می باشد ؛ نیز بیان شده است .

طرح درس دوم شامل ۵ صفحه بوده و در آن پس از انجام مراحل مقدماتی ( انتخاب ابزارها ، برقراری ارتباط ، ایجاد انگیزه و … )  تدریس در نه گام توضیح داده شده است .

قابل ذکر است : در این مجموعه علاوه بر طرح درسهای مذکور ، فایل سوالات این درس به همراه پاسخ نیز وجود دارد . آموزگاران می توانند جهت انجام ارزشیابی از این سوالات استفاده کنند.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 14

فرمت فایل: WORD