پرسشنامه استاندارد راهبردهای مقابله با درد (میگرن)

پرسشنامه استاندارد راهبردهای مقابله با درد (میگرن)

پرسشنامه راهبردهای مقابله با درد (میگرن)
در این پرسشنامه فرم اولیه به تعداد ۵۰ سوال تهیه شد که پس اصلاح و بازبینی سوالات نامناسب حذف شدند و پرسشنامه با Alpha = 0/9122 تهیه گردید . از آنجا که این پرسشنامه روی بیماران اجرا می شد و اکثرا بی حوصله و همراه با علائم درد بودند سعی شد تا حتی الامکان سوالات کاهش یابند و بدین ترتیب ۱۸ سوال از ۵۰ سوال حذف شد . پس از بررسی و تحلیل ، در نهایت پرسشنامه نهایی ۳۲ سوالی با r = 0/732 جهت اجرا در جامعه آماری تهیه گردید .

روایی و پایایی :
در پژوهش حاضر علاوه بر ضریب آلفا از بازآزمایی هم استفاده شد ، پرسشنامه روی ۳۰ نفر آزمودنی در فاصله ی زمانی ۴ هفته بعد اجرا گردید . همبستگی بین دو بار اجرا در بازآزمایی (r=0/732) به دست آمد که نشان می دهد پرسشنامه از ضریب پایایی مطلوبی برخوردار است .
با توجه به جدول (در داخل فایل) مشاهده می شود که تمامی مقادیر مرتبط با همبستگی سوالات با کل آزمون در راستای تحلیل مولفه های اصلی بالاتر از ۰٫۴۴ قرار دارند که نشان از همبستگی بالای بین تک تک سوالات با کل آزمون و مناسب بودن آن جهت تحلیل عاملی می باشد .
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد (با منبع معتبر)
ابعاد (مولفه): دارد
نوع فایل: پی دی اف
تعداد صفحات: ۲۰
تعاریف عملیاتی و مفهومی: دارد
نمره گذاری و توضیحات: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 20

فرمت فایل: PDF