بررسی اقتصادی در رابطه با راه اندازی کتابفروشی و لوازم التحریر

بررسی اقتصادی در رابطه با راه اندازی کتابفروشی و لوازم التحریر

بررسی اقتصادی در رابطه با راه اندازی کتابفروشی و لوازم التحریر

مختصری از مقاله
مشتریان coustoner
مشتریان این مغازه از همه قشری هستند ولی بیشتر قشر دانشجو ومحصل می‌باشد ولی در کل کارپردازان شرکت ها بانک ها موسسات علاقمندان کتاب و همچنین کودکان ودر کل هر فردی روزی کاروش به این صنف واین شغل می خورد.

در ابتدای افتتاح این مغازه باتوجه به ناشناخته بودن وجود یک رقیب قدیمی در نزدیکی مغازه حرکت کند و نامطمئنی وجودداشت ولی در ادامه با تکمیل کردن اجناس مورد تقاضای مشتری وهمچنین رفتن رقیب از آن محل جا برای رشد بیشتر باز شد و مغازه رشد صعودی پیدا کرده ولی این هدف ما نبوده ونخواهد بود زیرا شعار ما این است که کار را به جایی برسانیم کد مشتری محل خرید خود را در جه اول مغازه ما بداند این امر سر نمی شود با تلاش وکوشش فراوان در تهیه وتکمیل اجناس، قیمت مناسب برخورد خوب وعوامل دیگر

مدیریت Managemert

مدیریت این مغازه برعهده خودم می‌باشد که دراین امر یک نفر بصورت تمام وقت کمک می‌کند و برای افرایش انگیزه در او یک حقوق ثابت بعلاوه یک درصد از فروش را برایش در نظر گرفته ام که موجب می‌شود تلاش بیشتری انجام دهد در رابطه با سابقه کار من از سال ۷۶ مشغول به این کار هستم وتقریبا یک سابقه کاری خوب دارم در رابطه با شاخص های کلید ی مالی طرح باید ذکر چند عامل را یادآور  شوم که یک به یک به آن می پردازیم

عوامل کلیدی موفقیت key to succes

جوری جنس
چون در این شغل با تعداد اجناس وتنوع لوازم روبرو هستیم باید سعی شود که مشتری بطور کامل لوازم خود را تهیه کند وبه چند مغازه مراجعه نکند این باعث می‌شود که مشتری بطور ثابت از یک جا خرید کند در صنف لوازم التحریر به تنهایی هفت هزار قلم جنس است که اگر تنوع این محصولات را به آن اضافه کنیم متوجه خواهیم شدکه با چه حجم گسترده محصول روبرو هستیم ک این البته بجز عناوین کتاب و لوازم جانبی است پس ابتدا باید یک برنامه ریزی برای تهیه جنس و گرفتن نمایندگی از شرکت های صاحب محصول کرد که ما با گرفتن نمایندگی از ۵ شرکت PeNTEl , STAEDTELR , FabercateL, papco ,casio الباقی اقلام از بازار رسمی بر رفع نیاز مشتری های خود کرده ایم

فهرست مطالب
مقدمه
مشتریان ۱-۱coustoner
۲Managemert
شاخص های کلیدی مالی طرح
key to succes عوامل کلیدی موفقیت۱-۳
۱-جوری جنس:
۲-مذاکره با شرکتها
۳-تبلیغات بصورت نایلون های فانتزی، پخش تراکت
۴-برخورد مناسب با مشتری
۵-قیمت مناسب
۲-۰ :خلاصه ای از شرکت:
۲-۱مالکیت شرکت:company owener ship
۲-۲ شروع فعالیت: start up summary
سرمایه ثابت:
۲-۳ جایگاه یا محل جغرافیایی شرکت وتسهیلات مربوط به شرکت
company Leations and facilities
۳-۰ خدمات،چه محصولات و خدماتی ارائه می دهد services
شرحی از کارمایی که میتوان در آنجا داد
۳-۱ مقایسه رقابتی competivtive comparison
۳-۲چگونگی انجام فروش sales Literature
۳-۳نحو –اجرا-انجام کار ful Filment
۳-۴ تکنولوژی Technology
۳-۵خدمات آینده Future  services
۴-۰خلاصه تجزیه وتحلیل شرکتmarket  Analysis summary
۴-۱بخش بندی بازار market segmentation
۴-۲استراتژی بخش بازار هدف Tavget murket segment
strategy
۴-۲-۱نیازهای بازار market needs
۴-۲-۲ روند های بازار market trends
۴-۲-۳ رشد بازار market Gronth
۵-۰ استراتژی مرحله عملیات اجرایی strategyanl
implemention summary
۵-۱ لبه رقابتی competive Edge
استراتژی بازاریابی marketing stra tegy
۵-۲-۱تعیین جایگاه محصول در صنعت Positioning statement
۵-۲-۲ استراتژی قیمت گذاری pricing strategy
۵-۲-۳استراتژی فروش یا تبلیغات prometion strategy
۵-۲-۴ استراتژی توزیع Distribution strategy
۵-۲-۵برنامه های بازاریابی Marketing programs
۵-۳ پیش بینی فروش sates forecast
برنامه های عملیاتی فروش sates programs
۵-۴ ائتلاف های استراتژیک strategic Aliances
۵-۵ رویدادهای کلیدی milestones
۶-۰ خلاصه مدیریت طرح manangment sumary
۶-۱ ساختار سازمانی vganizational structure
۶-۲سیستم مدیریتی management team
۶-۳ کمبودهای سیستم مدیریتی management teumcaps
۶-۴ برنامه نیروی انسانی personnel plan
۷-۱ فرضیات کلیدی مقاله :
۷-۲ شاخص های مالی کلیدی پروژه:
نمودار پیش بینی فروش
نمودار حاشیه سود
نمودار هزینه عملیاتی:
جدول هزینه سالیانه
جدول سرمایه ثابت
جدول سرمایه در گردش
هزینه ها:
محاسبه ROR/:
پیش بینی سود:
نمودار جریان نقدی طرح:

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 31

فرمت فایل: WORD