پرسشنامه تاثیر رسانه های جمعی بر بیماری ایدز

پرسشنامه تاثیر رسانه های جمعی بر بیماری ایدز

تاثیر رسانه های جمعی بر بیماری ایدز

معرفی پرسشنامه
این پرسشنامه دارای ۲۴ سوال بوده و هدف آن ارزیابی تاثیر رسانه های جمعی بر بیماری ایدز از ابعاد مختلف (میزان پرداختن رسانه های جمعی به موضوع ایدز، میزان استفاده از برنامه های رسانه ای مرتبط با ایدز، نوع وسایل ارتباط جمعی برای کسب آگاهی درباره ایدز، قالب برنامه های رسانه ای) می باشد. شیوه نمره گذاری آن بر اساس طیف لیکرت ۵ گزینه ای بوده که در جدول گزینه ها و نیز امتیاز مربوط به هر گزینه ارائه گردیده است.

روایی و پایایی : دارد
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
تعداد سوال: ۲۴
تعداد بعد: ۴
تعداد صفحات : ۳
نوع فایل: ورد آفیس word
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 3

فرمت فایل: WORD