پرسشنامه استاندارد استراتژی های افزایش رقابت پذیری در سازمان
معرفی پرسشنامه
این پرسشنامه دارای ۲۰ سوال بوده و هدف آن بررسی اثر بخشی انواع استراتژی های افزایش رقابت پذیری در سازمان (استراتژی تمایز، استراتژی کاهش هزینه، استراتژی تمرکز) است.
هدف: بررسی اثر بخشی انواع استراتژی های افزایش رقابت پذیری در سازمان (استراتژی تمایز، استراتژی کاهش هزینه، استراتژی تمرکز)
تعداد سوال: ۲۰
تعداد بعد: ۳
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
روایی و پایایی: دارد
مولفه: دارد
نوع فایل: ورد آفیس word
تعداد صفحات: ۳
منبع: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است