روشهای تدریس و الگوهای تدریس

روشهای تدریس و الگوهای تدریس

روشهای تدریس و الگوهای تدریس در این قسمت یک مجموعه کامل از روش ها و الگوهای تدریس آورده شده است . این مجموعه شامل دو تحقیق بوده و جمعا دارای ۲۸ صفحه می باشد ( این تحقیق ها در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن وجود دارد )

عنوان تحقیق اول ، روش های تدریس بوده و شامل ۱۰ صفحه می باشد . در این تحقیق روش های تاریخی و روشهای جدید تدریس بیان شده است .
برخی از روشهای که در تحقیق مذکور ذکر شده است عبارتند از : روش ایفای نقش ، روش حل مسئله ، روش بحث گروهی ، روش بدیعه پردازی و …
عنوان تحقیق دوم روش ها و الگوهای تدریس بوده و شامل ۱۸ صفحه می باشد . در ابتدای این تحقیق به صورت اصولی روش تدریس تعریف شده ، سپس روشهای مختلف تدریس ذکر شده است .
در ادامه الگوهای مختلف تدریس از جمله الگوی یادسپاری ، الگوی کاوشگری علمی ، الگوی بدیعه پردازی ، الگوی دریافت مفهوم ، الگوی تفکر استقرایی و … توضیح داده شده است .
با انتخاب روش و الگوی مناسب برای تدریس ، بازدهی کار بیشتر شده و خلاقیت دانش آموزان نیز مجال پرورش پیدا خواهد کرد .

هنر معلمی این است که با توجه به مطالب درسی و تفاوتهای فردی بهترین روش و الگو را انتخاب کرده و تدریس بر اساس آن پیش ببریم .

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 28

فرمت فایل: WORD