پرسشنامه رویه های پلیس

پرسشنامه رویه های پلیس

پرسشنامه رویه های پلیس دارای ۱۱ سوال و هدف از آن بررسی ویژگی های رویه های استفاده شده توسط پلیس می باشد.

دانلود پرسشنامه استاندارد رویه های پلیس
تعریف مفهومی
رویه در لغت به معنی شیوه، روش، طرز عمل و اسلوب عملکرد آمده است. در ادبیات مدیریت، رویه ­ها، یکی از انواع برنامه­ ها و مشخص‌کننده شیوه عملیات و نحوه انجام کار هستند. در سلسله مراتب برنامه­ها، به ترتیب ماموریت­ها یا اهداف بلند­مدت، اهداف کوتاه­مدت، راهبرد، خط مشی­ها یا سیاست­ها، رویه­ها و مقررات، برنامه­های اجرایی و در آخر بودجه قرار دارند.( منبع داخل فایل) .

مقیاس  پرسشنامه
این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (کاملا مخالفم،۱؛ مخالفم،۲؛ نه موافقم نه مخالف،۳؛موافقم،۴؛ کاملا موافقم؛۵) می­باشد ( توجه مقیاس لیکرت در انتهای پرسشنامه کاملا توضیح داده شده است.)

روایی و پایایی پرسشنامه
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی  اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.
این پرسشنامه، ترجمه ی یک پرسشنامه استاندارد خارجی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. لذا روایی و پایایی این پرسشنامه در ایران مورد بررسی قرار نگرفته و در صورت لزوم، پژوهشگر گرامی  باید نسبت به بررسی روایی و پایایی این پرسشنامه در انجام پژوهش اقدام نمایند.
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: ورد آفیس
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد
تعریف مفهومی: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 6

فرمت فایل: WORD