دانلود پرسشنامه استاندارد رویکردهای رابطه ای در بازاریابی
این فایل دارای دو پرسشنامه است:
۱- پرسشنامه رویکردهای رابطهای در بازاریابی / بدون مولفه/ ۹ گویه
۲- پرسشنامه اثربخشی فعالیتهای بازاریابی/ مولفه دارد(فلسفه مشتری/ یکپارچگی و کنترل وظایف اصلی بازاریابی/ جمع آوری اطلاعات کافی/ وجود گرایش استراتژیک/ کارایی عملیاتی)/ ۱۵ گویه
نام پرسشنامه : رویکردهای رابطه ای در بازاریابی
روایی و پایایی: خارجی دارد
نحوه تفسیر و نمره گذاری: دارد
نوع فایل : ورد word
ابعاد ( مولفه ) : دارد
منبع: دارد
تعداد صفحه: ۸
پرسشنامه کاملا استاندارد است