پرسشنامه رویکرد راهبرد نرم و سخت منابع انسانی

پرسشنامه رویکرد راهبرد نرم و سخت منابع انسانی

دانلود پرسشنامه استاندارد در مورد رویکرد راهبرد نرم و سخت منابع انسانی
پرسشنامه مذکور شامل دو بخش می باشد. بخش اول پرسشنامه شامل پرسش­های عمومی دارای ۵ سوال که شامل جنسیت، سن، وضعیت تأهل، سن، سطح تحصیلات و سابقه خدمت پاسخ دهندگان می باشد. بخش دوم شامل ۵۳ سوال مطابق با ابعاد رویکرد راهبرد نرم منابع انسانی، رویکرد راهبرد سخت منابع انسانی، تعهد عاطفی، تعهد مستمر و تعهد هنجاری به شرح جدول (۱-۳) می باشد که همه گزینه ها در مقیاس پنج گزینه ای طیف لیکرت به صورت کاملاً موافقم(۵) موافقم(۴) نظری ندارم(۳) مخالفم(۲) کاملاً مخالفم(۱) می باشد.

روایی و پایایی :‌
ضریب پایایی پرسشنامه های تحقیق حاضر بر مبنای تحقیقات انجام شده در داخل و خارج بین ۷۰ تا ۹۰ درصد بوده است، علی رغم آن در این تحقیق برای سنجش پایایی پرسشنامه‌ها، یک مرحله پیش آزمون انجام گرفت. بدین صورت که پرسشنامه رویکرد راهبرد نرم و سخت با ۳۶ سوال و پرسشنامه
تعهد سازمانی با ۱۷ سوال بین ۲۵ نفر از کارکنان جامعه‌ی هدف توزیع، و پس از وارد کردن داده‌ها، با استفاده از نرم افزار SPSS ضریب پایایی (آلفای کرونباخ) محاسبه گردید.

(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد
ابعاد (مولفه): دارد
نوع فایل: ورد آفیس
تعداد صفحات: ۷
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 7

فرمت فایل: WORD