طرح درس زندگی ما و آب علوم سوم

طرح درس زندگی ما و آب علوم سوم

طرح درس زندگی ما و آب عنوان فصل ۶ کتاب علوم تجربی سوم دبستان ، زندگی ما و آب می باشد . در این درس دانش آموزان با نفوذپذیری آب در خاک ، تشکیل رود و آب های زیر زمینی ، آلوده کننده ها و تصفیه آب آشنا می شوند.

در این قسمت سه طرح درس روزانه جهت تدریس این فصل آورده ایم . طرح درسهای مذکور جمعا دارای ۶ صفحه بوده و هر یک در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آنها وجود دارد.

طرح درس اول شامل ۱ صفحه بود و به اختصار نوشته شده و مربوط به کل این فصل می باشد. در این طرح درس عنوان، اهداف ، فعالیت ها و مطالب تکمیلی بیان شده است.

طرح درس دوم شامل ۳ صفحه بوده و در آن به مبحث تشکیل رود و آب های زیر زمینی پرداخته شده است ( توضیحات لازم برای هر مرحله به طور کامل در آن لحاظ شده است )

طرح درس سوم شامل ۲ صفحه بوده و در آن مبحث آب آشامیدنی و تصفیه آن ، بیان شده است . همچنین فعالیت های که معلم و دانش آموز در حین تدریس باید انجام دهند در آن وجود دارد.

قابل ذکر است : در این مجموعه علاوه بر طرح درسهای فوق ، فایلی دیگر ( با عنوان توضیحات تکمیلی در مورد زندگی ما و آب ، در ۴ صفحه ) نیز آورده شده است.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 15

فرمت فایل: WORD