دانلود پرسشنامه استاندارد حساسیت مصرف کننده به فرهنگ جهانی
معرفی پرسشنامه
پرسشنامه حساسیت مصرف کننده به فرهنگ جهانی توسط Zhou، Teng و Poon در سال ۲۰۰۸ ساخته شده است که از ۱۲ گویه و ۳ خرده مقیاس انطباق با روند مصرف (۴ سوال)، ادراک از کیفیت (۴ سوال) و پرستیژ اجتماعی (۴ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش حساسیت مصرف کننده به فرهنگ جهانی بکار می رود.
روایی و پایایی پرسشنامه
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه میگیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست میدهد.
روایی و پایایی این پرسشنامه ذکر شده است.
پایایی و روایی: دارد (خارجی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
مولفه : دارد(سوالات مربوط به هر مولفه مشخص است)
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است