پرسشنامه سبک های ارتباطی فروشنده توسط ویلیامز Williams و اسپیرو Spiro در 1985 ساخته شده است. که از 31 گویه و 6 خرده مقیاس تعامل گرایی فروشنده (۷ سوال)، وظیفه گرایی فروشنده (۴ سوال)،. فردگرایی فروشنده (۵ سوال)، تعامل گرایی مشتری (۷ سوال)،. وظیفه گرایی فروشنده (۴ سوال) و فردگرایی مشتری (۴ سوال) تشکیل شده است. که به منظور بررسی سبک های ارتباطی فروشنده با مشتری بکار می رود.
روایی و پایایی پرسشنامه
این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است. و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است). اما (منبع داخل فایل) روایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ بالای 90 ذکر کرده است.
روایی و پایایی : دارد
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد
نوع فایل: ورد آفیس word
تعداد صفحات: 5
منبع: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است