پرسشنامه سبک های حل مساله (PSS) کسیدی و لانگ ۱۹۹۶

پرسشنامه سبک های حل مساله (PSS) کسیدی و لانگ ۱۹۹۶

دانلود پرسشنامه استاندارد سبک های حل مساله (PSS) کسیدی و لانگ ۱۹۹۶ شامل پرسشنامه استاندارد،امتیازبندی،مقاله بیس،مولفه،تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه

معرفی پرسشنامه

مقیاس سبک های حل مساله را کسیدی و لانگ در سال ۱۹۹۶ طی دو مرحله ساختند و دارای ۲۴ پرسش است که شش عامل را می سنجد و هرکدام از عوامل دربرگیرنده چهار ماده آزمون می باشند. این پرسشنامه به خوبی می تواند آسیب پذیری فرد را در برابر استرس نشان دهد و جمعیت سالم را از جمعیت بیمار جدا کند.پرسش های این مقیاس با گزینه های بلی ،خیر و نمی دانم پاسخ داده می شوند. آزمودنی در برابر هر پرسش که شیوه واکنش وی را در برابر مسایل و موقعیت های خاص بیان می کند. موافقت یا مخالفت خود را نشان  می دهد.

روایی و پایایی پرسشنامه

کسیدی و لانگ (۱۹۹۶) آلفای کرونباخ این پرسشنامه را در یک مطالعه برای سبک های درماندگی،مهارگری، خلاقیت،اعتماد، اجتناب و گرایش را ذکر کرده اند و در مطالعه ای دیگر ضرایب آلفای کرونباخ این پرسشنامه را ترتیب برای ابعاد یاد شده ۸۶%، ۶۰%، ۶۶%، ۶۶%، ۵۱%، ۵۳% به دست آوردند.
در پژوهش محمدی (۱۳۷۷) نیز ضرایب آلفا مطلوب بودند به جز سبک گرایش.افزودن براین محمدی و صاحبی (۱۳۸۰) پایایی درونی این آزمون را با بهره گیری از ضریب آلفای کرونباخ  محاسبه کرده اند.
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد (ایرانی و خارجی)
مقاله بیس: دارد (یک مقاله فارسی)
مولفه:دارد(سوالات مرتبط مشخص است)
نوع فایل: word
تعداد صفحات: ۷
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 7

فرمت فایل: WORD