پرسشنامه سردرد و داروهای مورد استفاده

پرسشنامه سردرد و داروهای مورد استفاده

دانلود پرسشنامه استاندارد سردرد و داروهای مورد استفاده شامل پرسشنامه استاندارد مقاله بیس امتیازبندی تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه سردرد و داروهای مورد استفاده از ۸ گویه تشکیل شده است که به منظور ارزیابی سردرد و داروهای مورد استفاده بکار می رود.نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۵ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «به شدت مخالف»، «مخالف»، «ممتنع»، «موافق» و «به شدت موافق» به ترتیب امتیازات ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ در نظر گرفته می شود.

روایی و پایایی پرسشنامه

به منظور بررسی فرضیه های مطرح شده  یک پژوهش به طور کمی انجام گرفت .در این پژوهش پرسش نامه کیفیت  کار تیمی به فارسی ترجمه شد و چند بار توسط افراد مختلف باز بینی قرار گرفته است.در نهایت با ترجمه ی معکوس برخی از گزاره ی مورد سوال از روایی صوری ان اطمینان حاصل شد.سپس گزاره هایی که باید براساس اصلاحات پیشنهادی به پرسش نامه افزوده می شد اضافه شد. در نهایت این پرسش نامه بر روی وب قرار گرفت و توسط دانشجویان ایرانی دانشگاه های مختلف دنیا پر شد.در مجموع ۱۵۲ پاسخ صحیح جمع آوری شد.ضریب پایایی کرونباخ  مطلوب تعیین شده است.
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد (ایرانی)
نوع فایل:(word)
تعریف مفهومی و عملیاتی : دارد
مقاله بیس: دارد( یک مقاله فارسی)
تعداد صفحات: ۵
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 5

فرمت فایل: WORD