دانلود پرسشنامه استاندارد شخصیت برند آمبرویز
معرفی پرسشنامه
پرسشنامه شخصیت برند توسط Ambroise (2005) ساخته شده است که از ۲۳ گویه و ۹ خرده مقیاس دوستانه (۳ سوال)، خلاق (۳ سوال)، جذاب (۲ سوال)، فرازجو (۳ سوال)، درون گرا (۲ سوال)، گمراه کننده (۳ سوال)، اصیل (۲ سوال)، برازندگی (۲ سوال) و وظیفه شناس (۳ سوال) تشکیل شده است که به منظور اندازه گیری بعدهای شخصیتی برند بکار می رود.
روایی و پایایی پرسشنامه
روایی و پایایی این پرسشنامه با بهرهگیری از نظرات اساتید و کارشناسان بازاریابی و همچنین کاربرد مقیاسهای استاندارد روایی محتوای پژوهش در حد مطلوبی برآورد شد. همچنین روایی همگرا با کمک میانگین واریانس توسعهدادهشده و پایایی سوالات نیز با دو معیار استاندارد رایج آلفای کرونباخ، و پایایی ترکیبی بررسی شد. کرونباخ (۱۹۵۱) ، استاندارد بالای ۰٫۷ % را برای آلفای کرونباخ ذکر کرده است.
پایایی و روایی: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۷
منبع: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است