پرسشنامه شخصیت برند آمبرویز

پرسشنامه شخصیت برند آمبرویز

دانلود پرسشنامه استاندارد شخصیت برند آمبرویز

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه شخصیت برند توسط Ambroise (2005) ساخته شده است که از ۲۳ گویه و ۹ خرده مقیاس دوستانه (۳ سوال)، خلاق (۳ سوال)، جذاب (۲ سوال)، فرازجو (۳ سوال)، درون گرا (۲ سوال)، گمراه کننده (۳ سوال)، اصیل (۲ سوال)، برازندگی (۲ سوال) و وظیفه شناس (۳ سوال) تشکیل شده است که به منظور اندازه گیری بعدهای شخصیتی برند بکار می رود.

روایی و پایایی پرسشنامه

روایی و پایایی این پرسشنامه با بهره‌گیری از نظرات اساتید و کارشناسان بازاریابی و همچنین کاربرد مقیاس‌های استاندارد روایی محتوای پژوهش در حد مطلوبی برآورد شد. همچنین روایی همگرا با کمک میانگین واریانس توسعه‌داده‌شده و پایایی سوالات نیز با دو معیار استاندارد رایج آلفای کرونباخ، و پایایی ترکیبی بررسی شد. کرونباخ (۱۹۵۱) ، استاندارد بالای ۰٫۷ % را برای آلفای کرونباخ ذکر کرده است.

پایایی و روایی: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۷
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 7

فرمت فایل: WORD