پرسشنامه استاندارد شما کی هستید

پرسشنامه استاندارد شما کی هستید

پرسشنامه شما کی هستید؟

پرسشنامه شما کی هستید؟ با هدف بررسی وضعیت پرداختن به شادی در افراد (جدیت و کار یا بی برنامگی و تفریح). در قالب 5 سوال طراحی شده است. که دارای روایی و پایایی تفسیر و شیوه نمره گذاری می باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد. یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد. معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفای کرونباخ از صفر (0) به معنای عدم پایداری، تا مثبت یک (۱+) به معنای پایائی کامل قرار می گیرد. و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیکتر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر می شود. مقصود از روایی یک آزمون یا پرسشنامه، آن خصیصه یا ویژگی ابزار گرد اوری اطلاعات است. که مقولاتی را که برای آنها در نظر گرفته شده است تعیین کند.

تحلیل نتایج تست

اگر امتیاز شما بین 35 تا 50 باشد
شما آدمی بسیار جدی و در عین حال منطقی و شاد هستید. به رغم آنکه ممکن است در بسیاری از برنامه های دوستانه شرکت کنید. اما جدیت و برنامه ریزی را در هیچ شرایطی فراموش نمی کنید. از نظر شما تفریح جای خود را دارد و کار و درس جای خود.

ترجیح می دهید در یک روز تعطیل به گرفتاری دوستتن برسید تا این که به استراحت بپردازید، اما به یاد داشته باشید. که زندگی کردن برای خود عالمی دارد و بهتر است چندان هم از آن غافل نشوید. جدوی و معقول بودن در امور بسیار خوب است. اما کمی هم با نشاط و بی خیال زندگی کردن مشکل ساز نخواهد شد و زندگی را در کام شما شیرین تر می کند.

اگر امتیاز شما بین 20 تا 35 باشد

چنانچه قرار به برگزاری یک مهمانی باشد، مطمئنا شما در لیست مدعوین قرار دایرد. شما در شمار آن گروه از افرادی هستید که شادی را با اعماق وجود خود حس کرده و دیگران را نیز از آن بی بهره نمی سازید. حتی حرکات دستهای شما گویای احساس درونتان است. به واقع زمانی که شاد هستید دوست دارید دیگران را نیز از این شادی بهره مند سازید.

اگر جمع امتیازات شما کمتر از 20 باشد

شما عاشق بی برنامگی و هر چه پیش آید خوش آید هستید و به نظر شما زندگی بی معناتر از آن است. که بخواهید برای کارهای خود برنامه داشته باشید. باید روزها را برای تفریح و استراحت گذاشت و شبها را برای خواب. شما پیروی ” زندگی زیباست” هستید.

شما به دنبال انجام کارهای راحت و در عین حال پر از تفریح و استراحت برای خود هستید. شما دارای شخصیتی شیرین،‌اما از نظر دیگران “لوس” هستید! چون فقط به فکر استراحت و راحتی خود هستید. شما دارای شخصیتی شیرین می باشید ولی لطفا کمی هم “دگرخواه” باشید. با این تفکر می توان راحت و خوش زندگی کرد و بیشتر محبوب و مورد اعتماد دیگران بود.

روایی و پایایی : دارد (خارجی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
شیوه تحلیل نتایج تست: دارد
تعداد سوال: 5
نوع فایل: ورد آفیس word
نسخه PDF : دارد
تعداد صفحات: 4
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 4

فرمت فایل: WORD