طرح درس ضرب عددهای یک رقمی ریاضی سوم

طرح درس ضرب عددهای یک رقمی ریاضی سوم

طرح درس ضرب عددهای یک رقمی ریاضی سوم
عنوان فصل ۴ کتاب ریاضی سوم دبستان ، ضرب و تقسیم می باشد. در این درس به موضوعات مختلفی از جمله روش های نمادین ، ضرب ، ضرب عددهای یک رقمی ، خاصیت های ضرب و تقسیم پرداخته شده است.

بهتر است ، جهت تدریس هر یک از این موضوعات از طرح درس مجزا استفاده شود. به عنوان نمونه در این قسمت طرح درسی روزانه از مبحث ” ضرب عددهای یک رقمی ” آورده ایم.

این طرح درس شامل ۴ صفحه بوده و در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.

طرح درس مذکور در یک جدول تهیه و تنظیم شده و مطالب آن شامل سه مرحله ( مقدماتی ، حین تدریس و تکمیلی ) می باشد. در مرحله مقدماتی به اهداف ، رفتار ورودی ، وسایل کمک آموزشی ، روش تدریس ، برقراری ارتباط ، ارزشیابی تشخیصی و ایجاد انگیزه پرداخته شده است.

در مرحله تدریس ، هفت گام جهت آموزش این درس وجود دارد. توضیحات هر گام به همراه فعالیت های که معلم و دانش آموز در حین تدریس باید انجام دهند ؛ در طرح درس لحاظ شده است.

در مرحله تکمیلی هم ، ارزشیابی پایانی به عمل آمده و پس از جمع بندی به دانش آموزان تکلیف ارائه می شود.

قابل ذکر است: در این مجموعه علاوه بر طرح درس فوق ، طرح درسی دیگری از همین درس ( در ۶ صفحه و با شیوه نگارش متفاوت ) به همراه فایل روش تدریس آن ، نیز وجود دارد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 15

فرمت فایل: WORD