طرح درس پدافند غیر عامل آمادگی دفاعی نهم

طرح درس پدافند غیر عامل آمادگی دفاعی نهم

 پدافند غیر عامل پایه نهم عنوان درس ۷ کتاب آمادگی دفاعی در پایه نهم ، پدافند غیر عامل می باشد. در این درس دانش آموزان به مفهوم پدافند پی برده و پدافند عامل و غیر عامل را می شناسند.

همچنین دانش آموزان با اصول پدافند غیر عامل ( که شامل استتار ، اختفا ، پراکندگی  ، فریب ، مکان یابی ، مقاوم سازی و استحکامات می باشد ) آشنا می شوند.

در این قسمت جهت تدریس این درس ، طرح درسی روزانه آورده ایم . این طرح درس در یک جدول تهیه و تنظیم شده است. طرح درس مذکور شامل ۳ صفحه بوده و در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن توسط دیگران وجود دارد.

در ابتدای این طرح درس به سراغ تعیین اهداف ، روش تدریس ، وسایل کمک آموزشی ، ارزشیابی و ایجاد انگیزه رفته ایم.

توضیحات لازم جهت ارائه درس به همراه  فعالیت های که در حین تدریس معلم یا دانش آموز باید انجام دهند ؛ در طرح درس ذکر شده است. در پایان ، مطالب جمع بندی شده و پس از ارزشیابی به دانش آموزان تکلیف ارائه می شود.

قابل ذکر است : در این مجموعه علاوه بر طرح درس فوق ، فایل دیگری با عنوان سوال و جواب درس پدافند غیر عامل ( در ۴ صفحه ) نیز وجود دارد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 18

فرمت فایل: WORD