پرسشنامه عادت به خرید فابر و همکاران

پرسشنامه عادت به خرید فابر و همکاران

دانلود پرسشنامه استاندارد عادت به خرید فابر و همکاران

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه عادت به خرید توسط Faber و O’Guinn در سال ۱۹۸۹ ساخته شده است که از ۱۴ گویه تشکیل شده است که به منظور سنجش میزان عادت به خرید در بین مصرف کنندگان بکار می رود.
نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۷ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «کاملاً مخالفم»، «خیلی مخالفم»، «کمی مخالفم»، «بی نظرم»، «کمی موافقم»، «خیلی موافقم» و «کاملاً موافقم» به ترتیب امتیازات ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶ و ۷ در نظر گرفته می شود.

روایی و پایایی پرسشنامه

این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است). فابر روایی محتوایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را از طریق همسانی درونی تایید کرده است.

پایایی و روایی: دارد (خارجی)
تفسیر و نمره گذاری: دارد
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 5

فرمت فایل: WORD