طرح درس عددهای کسری ریاضی سوم

طرح درس عددهای کسری ریاضی سوم

طرح درس عددهای کسری ریاضی سوم عنوان یکی از بخش های کتاب ریاضی سوم ابتدایی عددهای کسری می باشد . در این بخش دانش آموزان با مفهوم کسر ، کاربرد کسر در اندازه گیری ، تساوی کسر و مقایسه کسرها آشنا می شوند .

بهتر است جهت تدریس هر یک از این موضوعات از یک طرح درس مجزا استفاده شود . برای نمونه در این قسمت دو طرح درس روزانه جهت آموزش کسر و مفهوم آن آورده ایم .
طرح درس اول شامل ۳ صفحه و طرح درس دوم شامل ۲ صفحه بوده و هر کدام در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده  و امکان ویرایش آنها وجود دارد .
در طرح درسهای مذکور مطالبی در مورد اهداف درس ، روش تدریس ، وسایل کمک آموزشی ، مدل کلاس ، برقراری ارتباط ، ارزشیابی تشخیصی و ایجاد انگیزه بیان شده است .
همچنین توضیحات لازم برای آموزش درس و فعالیت هایی که معلم و دانش آموز در حین تدریس باید انجام دهند در طرح درسها لحاظ شده است .
در آخر طرح درسها ، مطالب جمع بندی شده و پس از ارزشیابی پایانی به دانش آموزان تکلیف ارائه می شود .

قابل ذکر است : در این مجموعه علاوه بر طرح درس های فوق ، طرح درس جامع دیگری با همین عنوان ( در ۱۲ صفحه با شیوه نگارش متفاوت ) نیز وجود دارد .

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 15

فرمت فایل: WORD