پاورپوینت علوم اول درس حواس

پاورپوینت علوم اول درس حواس

علوم اول ابتدایی حواس اجرای پاورپوینت در کلاس درس علاوه بر اینکه کار آموزگار را راحت تر کرده آموزش را ملموس تر نموده و فراگیران با علاقه و انگیزه بیشتری به درس گوش می دهند .

می خواهیم مبحث سلام به من نگاه کن کتاب علوم تجربی اول ابتدایی که در آن به حواس پنجگانه و مباحث پیرامون آن می‌پردازد را آموزش دهیم .

برای تدریس این بخش دو پاورپوینت مجزا از دو آموزگار خوب کشورمان انتخاب نموده ایم .

پاورپوینت اول ساده بوده و شامل ۸ اسلاید می باشد ، پاورپوینت دوم توضیحاتش کامل تر بوده و دارای ۱۸ اسلاید است .

برای راحتی کار و کارائی بیشتر این دو فایل  را در سه قالب به صورت زیر آماده کرده و در قسمت دانلود آورده ایم .( در کل این مجموعه شامل شش فایل می باشد )

قالب پاورپوینت : امکان ویرایش و تغییر مطالب در این قالب  وجود دارد . در ضمن مطالب و عکس های جالبی در آن گنجانده شده است .

قالب ورد : تمامی اسلایدها بصورت ورد تهیه و تنظیم شده و می توان آن را تغییر داد . یکی از فایلهای ورد ۴ صفحه و دیگری ۹ صفحه می باشد . امکان چاپ این اسلایدها در این قالب وجود دارد .

قالب پی دی اف : برای اینکه فونت ها و عکس ها به هم ریخته نشوند اسلایدها را در قالب پی دی اف هم آورده ایم . یکی از فایلهای پی دی اف ۴ صفحه و دیگری ۹ صفحه می باشد .

در این پاورپوینت ها حواس پنجگانه را به روش های مختلف نشان داده و برای هر یک توضیحاتی بیان کرده ایم .

اهداف کلی درس و فعالیت های علمی و پژوهش و تحقیق در این پاورپوینت ها  نیز وجود دارد .

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 20

فرمت فایل: پاورپوینت