دانلود پرسشنامه استاندارد در مورد عملکرد خدمات بانکی بانک همراه با یک مقاله معتبر پژوهشی و فایل خام spss پرسشنامه
پرسشنامه استاندارد عملکرد بانک
پرسشنامه استاندارد عملکرد بانک شامل ۴۳ گویه و هدف آن ارزیابی عملکرد بانک در ارائه خدمات بانکی می باشد.
مولفه های پرسشنامه
مولفه ها | سوالات |
گرایش بانک به ارائه خدمات به مشتری | ۱تا۵ |
پاداش کارکنان | ۶تا۱۰ |
آموزش کارکنان | ۱۱تا۱۶ |
توانمندسازی | ۱۷تا۲۰ |
کارگروهی | ۲۱تا۲۳ |
ابهام نقش | ۲۴تا۲۷ |
تعهدسازمانی | ۲۸تا۳۱ |
عملکردبهبودخدمات | ۳۲تا۳۶ |
تمایلات به استعفا | ۳۷تا۳۹ |
رضایت شغلی بیرونی | ۴۰تا۴۳ |
تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه
عملکرد تابعی از کارایی و اثربخشی و فعالیت های صورت گرفته است.بانک ها برای دستیابی به عملکرد بهتر باید از شاخص های پیشرو یا آینده نگر استفاده کنند . شاخص های پسرو یا گذشته نگر تنها وقایع تاریخی را بیان می کنند ،در حالیکه شاخص های آینده نگر ،باعث مهیا شدن شرایط برای پرورش عملکرد می شوند(منبع داخل فایل) .
مقیاس پرسشنامه
این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (کاملا مخالفم،۱؛ مخالفم،۲؛ نه موافقم نه مخالف،۳؛موافقم،۴؛ کاملا موافقم؛۵) میباشد.
روایی و پایایی پرسشنامه
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه میگیرد یعنی اینکه ابزار اندازهگیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست میدهد.
پایایی این پرسشنامه توسط (منبع داخل فایل) با آزمون آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار بالای spss بدست آمده است که به ترتیب زیر می باشد.
(توضیحات کامل در داخل فایل)
پایایی و روایی: دارد
ابعاد (مولفه): دارد
نوع فایل: ورد آفیس
منبع: دارد
تعریف مفهومی: دارد
مقاله بیس پرسشنامه : دارد ( یک مقاله معتبر پژوهشی جدید)
فایل خام spss پرسشنامه: دارد(به راحتی می توانید داده ها را وارد spss کنید)
تفسیر و نمره گذاری: دارد. همچنین مدل پرسشنامه ترسیم شده است.
گارانتی: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است