پرسشنامه عملکرد سازمانی (با توجه به سیستم مدیریت دانش و سیستم ارتباط با مشتریان) شامل پرسشنامه استاندارد امتیازبندی تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه
همچنین ببینید
پرسشنامه عملکرد سازمانی هرسی و گلداسمیت
معرفی پرسشنامه
این پرسشنامه ۱۲ گویه دارد و نمره گذاری آن بر حسب طیف لیکرت پنج گزینه ای است.
هدف: ارزیابی عملکرد سازمانی (با توجه به سیستم مدیریت دانش و سیستم ارتباط با مشتریان)
روایی و پایایی: دارد
تعداد سوال: ۱۲
نوع فایل: ورد آفیس word
تعداد صفحات: ۳
منبع: دارد
شیوه نمره گذاری و تفسیر نتایج: دارد
گارانتی: دارد
منبع : خردمند، احمد، بررسی رابطه بین سیستم مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتریان و تاثیر آن برعملکرد بانکها (مطالعه موردی؛ صنعت بانکداری استان آذربایجان غربی)، پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب. ۱۳۹۱
پرسشنامه کاملا استاندارد است